::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 16466
نویسنده پیام
fns45656
آفلاین



ارسال‌ها: 1
عضویت: 12 /12 /1399
اپلیکیشن های شماره مجازی ساز

بهترین نرم افزار هایی که میتوانید با کمک آنها بهترین شماره مجازی هارو بسازید.

شماره مجازی به چه کاری میاد؟

معمولاً شرکت‌ها و برنامه‌های ارائه دهنده شماره مجازی، شماره‌های خود را از دو کشور کانادا و آمریکا ارائه می‌دهند و به این ترتیب می‌توان بدون داشتن سیم‌کارت آمریکا یا کانادا، یک شماره تلفن همراه آنجا را در اختیار داشت.

برخی از این نرم افزار ها:

نرم افزار ساخت شماره مجازی WePhone

توضیح خاصی نداره ، فقط اینکه یکی از بهترین هاست.

نرم افزار شماره مجازی ساز CallsUp

CallsUP یک برنامه تلفنی ساده و آسان است ، می تواند شماره تلفن دوم را برای شما ارائه دهد. CallsUp می تواند از شماره تلفن شخصی شما محافظت کرده و از افشای اطلاعات شخصی شما جلوگیری کند ، علاوه بر این ، کمترین نرخ مکالمه بین المللی را در اختیار خواهید داشت که هرگز نگران هزینه زیاد قبوض تلفن نخواهید بود.در مقایسه با سایر موارد مشابه ، CallsUP هیچ گونه آزار و اذیت تبلیغاتی آزار دهنده ای ندارد و همچنین هیچ یک از اطلاعات حریم خصوصی شما را فاش نمی کند. هدف ما پشتیبانی از برنامه های ایمن ، قابل اعتماد ، پایدار و ارزان برای مشتری است.

نرم افزار شماره مجازی OpenPhone

یک شماره تلفن محل کار ، محلی یا رایگان با ویژگی های قدرتمند برای برجسته کردن کسب و کار خود دریافت کنید. فارغ از اینکه در کجای دنیا هستید از طریق شماره تلفن اختصاصی خود صحبت کرده و پیامک کنید.OpenPhone ارتباطات حرفه ای و شخصی شما را از هم جدا می کند و به شما امکان می دهد شماره خود را شخصی کنید تا مارک تجاری خود را نشان دهد.ما می دانیم که کیفیت و قابلیت اطمینان تماس برای شما و تجارت شما مهم است. ما بر اساس پیشروترین صنعت ارائه دهنده خدمات ارتباطی بنا شده ایم ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که ارتباطات شما از آخرین فن آوری موجود در بازار تامین می شود.

نرم افزار شماره مجازی ساز Nextiva

Nextiva یک سیستم شماره تلفن مجازی است. به شما امکان می دهد کنفرانس صوتی و تصویری را فقط با یک کلیک ماوس شروع کنید. این نرم افزار شماره محلی رایگان را ارائه می دهد. این برنامه تغییرات صوتی صوتی را از طریق ایمیل فراهم می کند. Nextiva به راحتی به شما امکان می دهد پیام کوتاه و پیامکی را از برنامه تلفن همراه خود دریافت کنید.

سه شنبه 12 اسفند 1399 - 06:31
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !